Söndag 25/10 2009

Varning arg Sandra!
Varför tog jag ens körkortet, de har inte underlätta nånting alls.
Jag kan bara köra när N är hemma ( då jag inte behöver köra)
När N är på jobbet är jag lika låst som innan jag tog körkortet
för att jag inte får köpa en egen bil för mamma (fast jag har råd med de)
Och nu idag så ringde jag mamma för att fråga om jag kan få låna hennes bil på Onsdag för att jag och E ska till Piteå, Gissar vad hon svarar!?
"Nä jag behöver den och du får inte köra bil när de är så halkigt"
Hur fan kan hon veta att de är halkigt på Onsdag?
Tänk om alla bara skulle stanna hemma för att de är halkigt då skulle ju typ ingen ta sig till jobbet eller nånananstans på vintern för då är de ju alltid halkigt.
Jag blir så förbannad!
Visst nog kan vi ta bussen men hur fan ska vi ta oss till dollar och ö&b?
Visst vi kan hoppa av där men hur ska vi ta oss till stan då?
Förbannade jävla skit!
Har nån en bil att låna ut åt oss?
Skulle aldrig ha tagit kortet...



Sänder en extra tanke åt er idag <3


Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad irriterande att du inte får köpa en bil. men måste du ha hennes tillåtelse till det? och man måste ju faktiskt köra när det är halt för att lära sig att hantera det. man måste få en sladd någon gång för att lära sig häva den. (man behöver ju bara inte hamna i diket eller krocka) ;) får du inte ens köpa en billig liten bil?

2009-10-26 @ 09:15:10
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

jo det är sant. du kanske kan avvakta till ni vet om ni flyttar till piteå eller inte. hade jag haft kvar min bil hade du fått låna den iaf :) då hade ni kunnat åka buss hit och sen hade jag kommit med bilen till stationen så hade ni kunnat få ta den till öb och även hem ;)

2009-10-26 @ 21:40:33
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback