Onsdag 14 Oktober 2009


Får rysningar i hela kroppen fy fan vad hon är bra!

Nu har jag haft körkort i 1 dag men jag har ändå inte kört så mycke tycker jag, skulle vilja fara ut nu men nä då har ju Nicklas bilen och är på jobbet och min yngsta storebror har mammas bil, suck! Så jag är lika låst som jag alltid varit =/ Vill ha en egen bil juh, men får inte köpa nån för min mamma. De är lite konstigt alla har tjatat om att jag ska ta körkortet och nu när jag har de nä då får jag inte köpa nån bil för att de är så dyrt jaha men vad ska jag ha körkort för då?
Ska gå ut på blocket nu iaf och drömma lite sen ska jag nog laga lite mat.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte den enda! Kan bara säga att jag också fick rysningar när jag lyssnade på henne nu! I HELA KROPPEN! :) haha

2009-10-14 @ 17:49:11
URL: http://weeelin.blogg.se/
Postat av: Sara

du måste väl få köpa en bil om du vill? du är ju över 18 :) men förstår läget.. tack för presenten! längtar till duschen imorgon då jag ska testa den :D

2009-10-15 @ 21:23:51
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback