Fredag 23 Oktober

Sitter och försöker finna orken att gå och duscha sen ska jag börja packa för vi ska nämligen åka till N´s mammas stuga och lämna husvagnen (den ska få stå där i vinter) Så vi ska sova där en natt och Elin ska följa me =) Ska ta med mig oboy så vi kan dricka varm oboy och punch, mums ;) Ljus måste jag också ta me, vi ska verkligen bara mysa och ta de lungt =) 

Tänkte visa en bild på min första smörgåstårta som jag gjorde till N när han fyllde år (15/10) eller inte dan han fylle år utan några dagar efter (19/10) när min sida av familjen kom och gratta han.


vad tycker ni? inte illa för att vara första gången va? Alla sa då att den var god, men jag äter ju inte smörgåstårta så jag vet inte =P

Nä om man skulle he sig i duschen då å sen packa så inte N blir arg för att jag inte gjort nå på hela dan =P

Kommentarer
Postat av: Sara

ser jättegod ut! testa varm oboy med mintuu i! det brukar jag dricka när vi åker slalom o det är kallt ;) mkt godare än punch :) Tycker jag :)

2009-10-23 @ 14:28:57
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback