Fredag 2 Oktober

Så var de ny månad igen och de kommer hända mycke:

  • Jag kommer klara körkortet =D
  • Nicklas fyller år
  • Vi får förhoppningsvis sålt huset
  • Köper förhoppningsvis ett nytt hus

Okej de var väl inte så mycke men de är stora saker iaf =)

Igår var jag, Elin, Linda och Emelie på tjejkvällen i Piteå och jag handla presenter till Nicklas, dop present till Simon och ett linne åt mig själv. Inte så mycke med andra ord men ändå är man 1000 kr fattigare =/ De var N's presenter som drog iväg på pengarna men de är han värd plus att mamma ville vara med på dom presenterna så då blev de lite billigare för mig iaf =)

Och nu håller jag på att städa och ska laga en super god middag =) Har känt mig som en dålig flickvän i veckan så då tänkte jag gottgöra nicklas lite ;)

Nä dammsugaren (alltså stavas de med 1 eller 2 m? Ser konstigt ut både med 1 och 2 =/) ropar



Kommentarer
Postat av: Elin

De stavas med två M :) hehe

2009-10-02 @ 19:29:08
URL: http://weeelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänk på du hur det låter..tar du bara ett M så blir det typ damsugare, alltså en dam(tant). Nu kom fröken Jenny fram ;)

2009-10-02 @ 21:22:41
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback