Sommar och sol

Äntligen känns de som sommar =) ska nog snart gå ut och lägga mig å bli lite brun.
Helgen har varit helt okej lite mycke mygg bara men annars så var den bra. och hör å häpna jag har fiskat, jag som inte ens äter fisk ;p fick två aborrar och två harrar, dom fick mamma =)
Jag är arg för min telefon har inte kommit än, är en vecka sen jag beställde den =/ skulle ta 2-3 dagar.

På Lördag blir de nog att åka på Ikea en sväng =)
Jenny är ni hemma då?

Jag ska lägga ut bilder sen nu ska jag ut i värmen!

Kommentarer
Postat av: johanna

kommer ni inte lördag ? :O

2009-06-22 @ 23:14:34
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: johanna

härligt ! men kom ihåg, ni måste vara utklädda ;)

2009-06-23 @ 13:29:32
Postat av: Jenny

Alltså nu till lördagen som kommer?

Nog är vi nog hemma då. Är Kalixdagarna så vi är väl bara en sväng å kikar där. Sök upp mitt telenummer så får ni ju ringa när ni är på G hit.

2009-06-24 @ 12:09:51
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback