Klippning <3

Äntligen fredag och bara 7 dagar kvar till STUDENTEN, åå vad jag längtar =) Jo jag har ingen dator just nu har lämnat in den på skolan för omnstallaton så att jag kan köpa den nästa vecka =) så jag lånar Nickes dator med den sega i knappen därför kan de fattas nått i här och där. Idag hade vi våran ssta lektion sen for jag på fluxen och skrev under nå papper och fick mtt schema (vsst har jag sagt att jag fått jobb i 4 v.?) och klockan två ska jag och klippa mig så skönt att blii av men lite hår =) nu ska jag gå ut och se om Ncklas har gjort klar vad han nu gör uti bilen.
Är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är där kl 17 :) skulle bara behöva ha nån som skjutsar dit mig, lär ju vara svårt att hitta parkering? men henke jobbar borta nu på veckorna, men annars får jag köra dit i tid så jag hittar plats :)

2009-06-05 @ 14:54:03
Postat av: Johanna

jag vill ju se hur du blev i håret ! : )

2009-06-07 @ 23:10:35
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bara å komma bara vi är hemma :) Ska oxå på Ikea nu på torsdag :)

2009-06-08 @ 19:27:54
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback