Inge jobb idag

Skulle ju egentligen jobba hela dagen men jag sa som de var att vi ska åka bort och att de blir lite stressigt om jag ska vara där hela dan, så jag var där i 15 min =) att lära sig diskmaskinerna tog 5 min resten av tiden surra jag med dom som jobba där, dom verka då vara glada att se mig =D

Vi har just ätit frukost och vi ska väl börja packa och sånt men nu känner jag ingen stress längre, vi har ju hela dan på oss. De känns helt ofattbart att vi ska till Västerås, tänk i morgon vi den här tiden är vi nästan framme =)
När jag var mindre och mina föräldrar var tillsammans var vi varje sommar å campa så jag har sett de mesta av sverige dock inte Västerås. De är så mysigt på sommaren i södra Sverige när de blir mörkt alltså, men de är väl trevligt när de är ljust dygnet runt också men de blir inte samma mysfaktor.
Ja jag vet inte vad jag ville säga egenligen mer än att idag åker vi och att vi kommer hem på Söndag eller Måndag.
Och för er som inte vet så är de power big meet vi ska på och ni som inte vet vad de är kan ju googla de ;p

Ha de så bra och finns de internet där så kanske jag updaterar under veckan =)

Hejdå Älvsbyn!


Midsommar, Jag ser ju inte allt för lycklig ut =P

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag hörde mamma berätta om den där insidenten! :P förresten, helgen den 18:e juli, är ni lediga då? då har jag o henke planerat åka till stugan :)

2009-06-30 @ 12:20:14
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback