Fy fan vad jag är bra

Har just gjort klar två skolarbeten och fick detta meddelande av min samhälls lärare:


Hej!

Oj, vad du jobbar på bra nu. Du har äntligen fixat allt i kursen - STORT GRATTIS.  Min förhoppning är givetvis att du också lärt dig något "på kuppen" men det brukar bli lite si och så med det när man gör allt i sista minuten - det tenderar att falla i glömska ganska fort. Ditt G är inte allt för starkt. Jag hoppas i alla fall att något ska stanna kvar och att du lärt dig att det är enklare att göra saker i tid istället för att spara på det.

Efter fredagens lektion vill jag att du ska kunna säga vilket parti du ska rösta på i EU-valet - det är din sista läxa...och en viktig sådan.

Tack och hej!

/Ulrica


Är helt lycklig nu för att jag klara kursen de har inte sett ljust ut för min del, men svagt G är bättre än ett IG iaf =D

Har för hoppningsvis klarat arbetsmiljö och säkerhet också isf har jag bara två IG, visst de är väl inte nånting bra men den ena av dom kurserna ska jag läsa på komvux i höst + några till så på kanske tre år är jag tandhygenist =D Längtar som tusan..


Ihelgen har vi varit i Wellans stuga då och bara tagit de lungt (skönt med en sån helg ibland) hundarna har fått bada eller ja Ixi bada och Amber titta på och jag gick ner till knäna sen domna fötterna bort och jag gick upp..


Idag ska jag till mamsen och äta och sen ska vi på kalas, hoppas dom inte har nån tårta är gode less tårtor. Måste på byn och se om jag hittar nån present också kan ju vara bra att ha me sig när man far på kalas eller vad tror ni? ;P


Nä nu ska jag kanske göra klar mitt sista skolarbete också och då är jag klar med alla läxor, JIPPI ;D


Kommentarer
Postat av: welin

Tackar tackar :) Ja just de ja, hoppas du blir nöjd då :)

2009-06-02 @ 21:35:30
URL: http://weeelin.blogg.se/
Postat av: Sara

absolut det gör jag :D jag ska peppra dig med blixtrar ;) är den 18? på onsdag?

2009-06-03 @ 21:13:51
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback