För jag har tagit studenten

Nu var de längesen jag skrev  igen men förra veckan hade jag så förbannat mycke att göra så de blev aldrig att jag skrev och i helgen har jag vilat upp mig å nu börjar krafterna komma tillbaka =)
Studenten var inge speciell efter kyrkan och utspringet for jag hem och hela familjen kom och åt och fikade sen for vi till svensbyn och grilla hos hanna och mattias sen for vi hem och sov 23.00 var jag i säng med världens huvudvärk. Lördag vakna jag och var glad över att jag mådde bra medans många andra studenter säkert mådde skit ;)

Fick hyfsat bra betyg ändå bäst i klassen skulle jag tro.

Här kommer lite bilder..

Frukost


Hanna



I kyrkan


Utanför skolan


Mamma, Jag och Pappa


Mina blommor


Ganska frän va!?


I student present fick jag en fin fotlänk av svärmor, ett super fint armband av Sara, ett fotoalbum av mamma och av resten fick jag pengar så nu har jag äntligen beställt en ny telefon =) den borde komma i morgon!

Nu måste jag börja städa för de ser förjävligt ut här (som vanligt)


Kommentarer
Postat av: Sara

åh jag längtar tills jag får se din nya phone :) jag vill också ha ny (fast är väl ingen idé när jag tappar den dagligen i backen) :P

2009-06-16 @ 17:40:50
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: sara

haha jag vet. men ändå :p man blir ju less ;) vi måste ta å hitta på nåt snart :D

2009-06-16 @ 20:26:39
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jisses alltså! Jag kände inte igen din pappa på fotot! Men så är det ju jätte många år sen jag sett han oxå.

Grattis i efterskott till studenten! Känns det bra? =)

2009-06-16 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback